Samenvatting lezing ds. P. den Ouden over Whitefield in het RD

In het Reformatorisch Dagblad van maandag 14 mei 2018 publiceerde ds. P. den Ouden een goede en mooie samenvatting van de lezing die hij zaterdagmiddag 12 mei uitgesproken heeft voor onze studievereniging Koinonia. U kunt dat RD-artikel ook via deze website lezen. Het RD-artikel van ds. P. den Ouden bestaat uit twee delen. Klik voor het eerste deel op deze eerste link en klik voor het tweede deel van genoemd artikel op deze tweede link. Een (digitale) audioversie van de lezing van ds. P. den Ouden is ook beschikbaar. Deze audioversie bevat de letterlijk uitgesproken tekst van de lezing van ds. Den Ouden. U kunt de (digitale) audioversie van de lezing bestellen bij de secretaris van Koinonia, de heer B. Ordelman, via zijn mailadres: bordelman@studieverenigingkoinonia.nl.

No items found.

Oudere berichten